Rendszeres olvasók

2012. október 16., kedd

Rajzdoboz Gézának

Két éve Peti is kapott egy szép, dekupázsolt rajzdobozt, így a másik kettő se maradhat ki a sorból. A kiindulás egy cipős doboz, utána két réteg hófehér papír plextollal ragasztva, aztán pedig a szalvéta/csomagoló/dekupázs papír dekupázsragasztóval. A legvégén pedig fénytelen lakkal kezelve. Minden fázis után száradás. Mivel egy  doboznak jó sok oldala van, így napokig szórakoztam velük. Ettől a sok rétegtől viszont olyan, mintha fadoboz lenne. Gézu halálfejest kért (hogy hogy nem!), de megpróbáltam a tanítónénijét azért nem elborzasztani. Ilyen lett:









Gyufás skatulyát is kellett vinni a számoknak, relációs jeleknek:


6 megjegyzés:

  1. De jó!!! Én a cipős dobozok belsejével vagyok mindig gondban. Olyan ordenáré módon ragasztják vissza őket, hogy nehéz eldolgozni. Itt nem látom, te hogyan oldottad meg, de biztos sikeresebben vetted az akadályt, mint én anno:)

    VálaszTörlés
  2. Zsuzsikám,nagyon eredeti lett a doboz,biztos tetszik Gézunak is.Plextollról még csak nem is hallottam,de a gyorsabb száradás érdekében mondom,a hajszárító csodákra képes;-)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon fiús! És eszméletlen jól néz ki. Képzelem, hogy kikerekedett a tanító néni szeme, amikor a sok szimplán cipős és műanyag alkalmatosság mellett meglátta ezt! Különben meg nagyon szép nevetek van!

    VálaszTörlés
  4. Kész vagyok ettől a gyerektől!!!! :)
    Nagyon jó itt oldalt a kép a négy gyerekről :))))

    VálaszTörlés
  5. A másik kedvencem meg a könyves lista:) Ebből én is olvastam idén ötöt. Véletlen lenne? :)

    VálaszTörlés
  6. Köszönöm lányok. A hajszárítót bevetem legközelebb!! A belsejét is próbálom mindig precízen megoldani, pont az oldal tetejéig ér a csomagolópapír.
    A tanítónéni - Gézu elmondása szerint- annyit mondott, hogy: "Ejha!".
    Zsófikám! Biztos nem véletlen, de egyben hihetetlen is. Most nagyon belassultam az olvasással, szinte minden este azonnal elalszok, egy oldalt se tudok olvasni. Nagyon fáradt vagyok....

    VálaszTörlés