Rendszeres olvasók

2010. december 15., szerda

Karácsonyi dobozok skandináv hangulatban

Ajándékba készültek ezek a fadobozok. Mindegyiket fehér és piros akrilfestékkel festettem be először. Utána ikeás + sormintás szalvétát dekupázsoltam rájuk.
A fényképek még lakkozás előtt készültek.










Ezzel a két szalvétával dolgoztam:



Karácsony előtt mindig elmegyek szétnézni az Ikeába, persze nem decemberben, hanem még októberben, hogy ne fulladozzak a tömegben. Sok ötletet szerzek onnan, ráadásul mindig vannak piros dolgok. Bevásárolok szalvétából, csomagolópapírból, anyagból, de mindig bekerül egy dobozka is azért a kosárba. Ilyenkor elfelejtem, hogy Dunát lehetne rekeszteni nálunk dobozokkal (meg bögrékkel), de egy (vagy 3) még azért elfér!! Most is megvettem a karácsonyi dobozszetjüket azzal az indokkal, hogy sok sütit sütök, azokhoz meg kellenek!




2 megjegyzés:

  1. Már nem nagyon fér el egy doboz (vagy bögre) sem!

    VálaszTörlés
  2. Nagyon mutatósak a dobozok!
    Ezt az egy mondatot akár az én férjem is írhatta volna:-DD ("Már nem nagyon fér el egy doboz (vagy bögre) sem!")

    A sütisdobozok annyira jól néznek ki, én bárhova is, de feltornyoznék párat a szekrény tetejére mondjuk!

    VálaszTörlés