Rendszeres olvasók

2011. szeptember 13., kedd

Családi kötelék mint családfa

Anyukáméknak még hímeztem egy családi köteléket is, amit most családfává alakítottam. Felnőttek nagyobb szivet kaptak, unokák kisebbeket. Így is jó hosszú lett.

Anyag: jól bebarnított, sűrű lenvászon, kb. 32 ct.
Fonal: TGA Tarnished Gold, 2x2
A szivek hátulja foltanyagból készült, vattával tömtem ki.
Spárga, fagolyó












A családfa szereplői:


Miközben fotóztam a sziveket kaktuszok fölött, ez történt velem:



4 megjegyzés:

  1. Nekem is egyik nagy álmom egy családfa a falra. Ez az ötlet még nem jutott eszembe. Nagyon tetszik!

    VálaszTörlés
  2. Iszonyatosan jó ötlet! Nekemisköllegyilyen :)

    VálaszTörlés
  3. Kedves Főkolomp! Gyönyörűek a szívek, csak gratulálni tudok.Kellemes színek, egyszerű, szép betűtípus, finom kis kísérőmotívumok...tökéletes úgy,ahogy van.

    VálaszTörlés
  4. Nagyon klassz lett, szép, és jók a színei. Én is régóta tervezem, hogy készítek ilyet a lányaimnak.
    Sajnálom, hogy a szép képek kedvéért egy kis tűsit kaptál az ujjadba. Küldök rá gyógysimit,jó?:))

    VálaszTörlés