Rendszeres olvasók

2011. december 14., szerda

Szülinapos játék IV.

A negyedik ünnepeltünk Teca volt, akit blogos életem kezdetétől olvasok, így mondhatom, hogy virtuálisan ismerjük egymást. Nagyon tetszik, hogy "megmaradt" 40 évesnek, amin én mindig mosolygok. Én is belépek lassan a negyvenesek táborába, lehet, hogy alkalmazni fogom Teca módszerét...
Teca szereti a házikókat, ezért az ajándékaim elkészítésénél ezt a témakört dolgoztam ki.

1. Házikós szatyorka
Elneveztem Csever utcai ferde házikónak, mert kissé megdőlt az összevarrásnál a hímzés. Valahol olvastam, hogy az igazi foltvarrók nem csinálnak szándékosan tökéletes munkát, mindig elrejtenek benne egy hibát. Hát én is így tettem most - mosoly!
Minta: Tralala
Fonal: örökségből származó, nagyon régi, magyar osztott szálú (Magyar Cérnagyár)
Pamutvásznak, gombok, gyöngyfonal





2. Házikó
Sok-sok apró részlettel, sok kézi varrással, gombbal, gyönggyel.
Az eredeti minta egy régi Praktika Magazinból van.




3. Kezdőbetűs szív
Minta: DMC - Classical red sampler
Méret: 45 x 39 öltés
Fonal: DMC, Anchor
Türkisz spárga, gyöngy (GyöngyHáz), kékfestős vászon




4. Képeslap
Ragasztgattam egy házikót, nagyon élveztem.



Együtt a csomag:


Becsomagolva:


Kedves Teca! Még egyszer sok boldog szülinapot kívánok neked, megnéztem a bejegyzésedet.

1 megjegyzés:

  1. Szia Zsuzsi!Én is jártam már így,sebaj, ez belefér! Bár én azóta a hímzővásznat és a mellé kerülő anyagot szigorúan csak kézzel varrom össze, így a vászon szemeibe öltve végig ugyanabban a sorban maradok.
    Klasszak a házikóid, meg a szív is!
    Eszter

    VálaszTörlés