Rendszeres olvasók

2012. február 16., csütörtök

Szülinapos játék VII. - családi kötelék

Krealady-n volt a sor, most őt ünnepelte 14 kézműves. Ha minden jól megy, lesz nekik hamarosan új otthonuk, ahol piros konyhát szeretne. Ehhez járultam én hozzá egy családi kötelékkel, meg pár aprósággal.

1.
Családi kötelék - most pirosban. Aki ismer, tudja, hogy ez nálam a nagy kedvenc: mind a szín, mind a kötelék. Nem is kérhetett volna tőlem jobbat Ildi, nagyon nagy örömmel készítettem!
Szívgyár: 12/3,4,5,6



Sötétedéskor kilógatva, fotózva:



2. képeslap


3.
Csak egy szív - két oldalról
Szívgyár: 12/2



4.
Kezdőbetű - most egy zacskón


Együtt:


Becsomagolva:


A beszámolót a sok-sok ajándékról itt olvashatjátok.

7 megjegyzés:

  1. Válaszok
    1. Annyira szépen hímezel! Nekem ahhoz nincs elég türelmem...lehet, hogy komolyodnom kell még a feladathoz :-)

      Törlés
  2. Imádlak, Zsuzsi! A színhez, a hímzés motívumaihoz nagyon közel kerültem. Azóta ilyenekben, vagy hasonlókban gondolkodom én is. Gyönyörűen dolgozol. Már nagyon várom, hogy a helyükre kerülhessenek. Addig pedig szépen, becsomagolva várakoznak türelemmel - meg én is :)

    VálaszTörlés
  3. NAgyon tetszik nekem is. Szerintem már én is tudom, hogy mit fogok kérni tőled, bár más színben :)

    VálaszTörlés
  4. Úgy örülök, hogy tetszik, Ildi!!!! Majd lefotózom a saját piros konyhámat, biztosan tetszeni fog!
    És annak meg külön örülök, ha a "szülinaposok" konkrét ajándékot kérnek, mert akkor biztosan nem lövök mellé!!!!
    Puszi

    VálaszTörlés
  5. Lopom az ötletet, ha nem baj :-)Nagyon tetszik.

    VálaszTörlés