Rendszeres olvasók

2011. július 11., hétfő

Levendula

2007-ben két esküvőre vittünk levendulás porcelánokat. Akkor dekupázsoltam sok levendulás szívet. Nem mindet ajándékoztam el, a maradék feldolgozatlanul várt rám egy dobozban . Mostanáig. Kettőt befejeztem. A többit majd valamikor....
Az elajándékozottakat a nászajándékokkal együtt itt mutattam.
Lila és kék gyöngyökkel varrtam körbe, gyöngyfonallal. Az előszobánkba kerültek (a levendulás sarokba).









Ebben a levendulás dobozkában tartom a kék gomjaimat.




3 megjegyzés:

  1. Ezek nagyon szépek! Hogy a csudába lehet ilyen anyagra dekupázsolni??? Ez a technika már önmagában egy rejtély számomra, és nagy csodálattal vagyok az ilyen tárgyak iránt!

    VálaszTörlés
  2. Én is sokat dekupázsoltam, mára már csak ritkán veszem elő a szalvétákat ehhez a technikához.
    Gyönyörűek a munkáid, mind egytől egyig.:)

    VálaszTörlés
  3. Már épp kezdtem sárgulni az irigységtől, hogy te máris kivarrtad a mintáimat:)), nagyon ötletesek!!!
    Holnap nézz be hozzám, megint levendula lesz a téma.

    VálaszTörlés