Rendszeres olvasók

2011. november 28., hétfő

Szülinapos játék III.

A harmadik ajándékozottunk Valami Bagi volt. Mivel már kitette a blogjára a fotókat, én is mutatom az ajándékát.

1.
Keresztszemes dobozka

Ági imádja a dobozokat, ezért jó sokan azt "gyártottunk" neki. Én egy kis hímzéssel bolondítottam meg. A dobozt magam csiszoltam, festettem, lakkoztam:
1. réteg - drapp dekorfesték
2. réteg - Rayher repesztőlakk
3. réteg - Ferralio Acrilic Master festék, Nr. 43 (Rosso di Mare)
4. réteg - Rayher matt lakk (médium)
Belülre faleveles anyag került, a tetejére pedig egy magyar, gránátalmás minta Lengyel Györgyi könyvéből, amit saját festésű fonallal hímeztem ki. A minta mérete: 50 x 50 öltés, anyaga: teával festett, majd sütött lenszövet, kb. 32 ct.








2.
A szokásos kezdőbetű kihímezve - most tűpárnának, vagy kiakasztott dísznek megvarrva.
Minta: DMC - Red classical sampler
Fonal: saját festésű
Anyag: teával festett, sütött lenszövet, kb. 32 ct
Méret: 48 x 43 öltés
+ amerikai patchwork anyag, faleveles



3.
Egy kis szív



4.
Saját készítésű képeslap
Anyaga: arany karton + sárga vászon
Pecsét: Inkadinkado - Mod Birthday


Együtt az ajándékcsomag:


Becsomagolva:


A gránátalmás mintája, ha valaki megkívánta:




6 megjegyzés:

  1. Milyen jók ezek a színek, hogy mindegyik díszen visszaköszönnek! A mintát köszi (ui: nem tudom, miért ilyen furán mutatja a képeidet, mintha meg lennének nyújtva).

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szépek lettek. Külön köszönöm a részletes leírást a doboznál :)

    VálaszTörlés
  3. Szépséges csomagot alkottál! :)

    VálaszTörlés
  4. Egy gondolat "bánt" engemet: honnan az energia és idő ennyi gyönyörű és munka- (és idő-) igényes alkotáshoz?:)

    Köszönöm, hogy megosztod velünk ezt a sok szépséget!

    VálaszTörlés
  5. Meseszép ajándék!!!!!!! ♥

    VálaszTörlés
  6. Kedvesek vagytok.
    Időt este 8 után találok ezekre, de hétvégén is "pihenésképpen" öltögetek a házimunka és a gyerekek közti időben. Csak úgy soha nem ülök, nem tudok nyugton maradni.
    A blog írója

    VálaszTörlés