Rendszeres olvasók

2011. december 15., csütörtök

Szülinapos játék V.

A decemberi ünnepeltünk Györgyi volt. Korábban mi nem ismertük egymást, de olvasva a blogját elhatároztam, hogy tőlem bizony piros ajándékokat fog kapni, megfűszerezve egy kis magyar mintával. De az advent is beférkőzött már a tervezős kedvembe, így ilyeneket alkottam neki (nagy-nagy szeretettel!):

1. Kezdőbetűs táska piros pöttyös anyagból
Minta: DMC - red classical sampler
Méret:44 x 80 öltés
Fonal: DMC






2. Tulipános szív
Háromszéki tulipános mintából egy részlet. Egy másik részletét már kihímeztem nyáron a barátnőmnek, akkor azt itt mutattam.



3. Horgolt hópehely


4. Üdvözlőlap
Én könyvjelzőnek is szántam, Györgyi is rögtön rájött erre.



Mindegyik:


Becsomagolva:


Vétettem megint egy hibát az egyik ajándékon. Észrevettétek?
Györgyi itt mutatta az ajándékait.

A hópehely mintája:


A tulipános minta:


2 megjegyzés:

  1. Kedves Zsuzsa!
    Jöttem itt is megköszönni, megcsodálni az ajándékaimat! Én bizony hibát nem keresek, annyit azért látok, hogy élőben sokkal, sokkal szebbek! :))))
    Hópehelyhorgolás beindult, de egy kis igazi havazásra is nagyon vágyom!

    VálaszTörlés
  2. Your crafts are so lovely! Thank you for them! :)

    VálaszTörlés