Rendszeres olvasók

2012. március 27., kedd

Szülinapos játék IX. - napsárgában

Krisztina volt a kilencedig szülinaposunk. Mi előre megbeszéltük, hogy családi köteléket szeretne napsárga színben. Nekem (a szívgyárosnak) ez örömteli "feladat" volt.

1. Családi kötelék
Fonal: általam festett
Anyag: általam festett és sütött lenszövet, kb. 32 ct
Hátsó anyag: napsárga pamut
Minták: Lengyel Györgyi keresztszemes könyvéből, ill. Renató Parolin mintarészlet
Méret: 1 szív 7 x 12 cm
(Szívgyár: 12/12,13,14,15,16)





2. Tűpárna
Gondoltam, egy gyöngyös is használ tűt, ahhoz meg jól jön egy párna. És rábiggyesztettem egy "happy birthday"-es feliratot is, hogy mindig emlékezzen erre a jó kis játékra.



3. Szatyorka
A szokásos kezdőbetűvel. Nagy örömömre Krisztina ezt fogja majd a gyöngybeszerző útjain használni, remélhetőleg jó sokat tud majd belegyömöszölni. Elfelejtettem lemérni, így méretet nem tudok megadni.
Minta: DMC - red classical sampler
Méret:31 x 80 öltés

Fonal: DMC



A fényképen benne van a többi ajándék.


4. Képeslap narancssárgában
Krepp-papír, szalag ugyanaz, mint a tűpárnán. Madárkás pecsét innen.


Az ajándékok együtt:


Becsomagolva:


A következő szülinapos én leszek, nagyon izgulok már!

1 megjegyzés:

  1. Gyönyörű kis csomag lett ez is! Már gyönyörködtem benne Krisztinánál is. Az én csomim is úton van már feléd:)

    VálaszTörlés