Rendszeres olvasók

2011. december 9., péntek

Miska-párna

Minta: Aliola
Fonal: DMC 798
Anyag: fehér lenvászon, kb. 32 ct
+ 3-féle pamutanyag
Tűzéshez Puppets gyöngyfonal (sötétkék + fehér)
párnaméret: 35 x 35 cm



Leesett az A-betű, ez nagyon tetszett a gyerekeknek.






Az ünnepeltet nem könnyű fotózni, de próbálkozott a férjem. A négy Mundruczó-fiúból Miska jobboldalt a legszélső, feje fölött a párnája.


Karamellás túrótortát sütöttem nekik:


Érdemes bekukkantani Aliola blogjába, mert sok saját tervezésű mintát mutat. Két éve már hímeztem tőle egy karácsonyfát, amit itt mutattam.

3 megjegyzés:

  1. Tortáról jutott eszembe: a túrós-epres nálatok kóstoltat azóta is kell csinálnom, ha Luca megkívánja :)
    Na meg a P-féle tésztasaláta...(igen, a neved alatt fut az is)

    VálaszTörlés
  2. Kedves Zsuzsa!
    Megérkezett a csomagodról az értesítő, holnap fel is veszem!
    Megnéztem a karácsonyfát amit két éve hímeztél, így most már azt is tudom (ott olvastam), hogy mikor készíted ezt a sok gyönyörűséget. Hihetetlen!!

    VálaszTörlés
  3. Pont azt csináltam hétvégén én is, Kispeti hihetetlen mennyiséget be tud tolni belőle. Gézu viszont meg nem eszi!

    VálaszTörlés