Rendszeres olvasók

2011. június 30., csütörtök

Tulipános táska

Mutatom a tegnap beígért háromszéki mintát. Egy táskát varrtam belőle a barátnőmnek. Ehhez nemcsak a fekete kockás anyagot használtam, hanem a bordó verzióját is.
Sajnos a végnapjait éli a varrógépem, a pedálját már százszor szerelte a férjem, nem viszi rendesen az anyagot, folyamatosan kihagyja az öltéseket, és így tovább. Nem igazán akarom már elvinni egy nagyszervízre, mert szeretnék egy komoly gépet, ezt már kinőttem. De az újabb varrógépemre még várnom kell. Addig megpróbálok úgy varrni, hogy kevés öltés látszódjon. Itt a táskafülnél jött ki a legjobban, hogy már nem akar varrni. Szóval ezért nem szép ott a varrás.









Kifordítva is hordható, a zsebre a monogram került.









A tulaj rögtön birtokba vette:


Ez a tulipános minta nagyon tetszik nekem, két könyvemben is megtaláltam. Magamnak is ki fogom hímezni, csak most a madarak lemaradtak helyhiány miatt.

Végezetül pár kaktuszt mutatok, mert fölöttük fotóztam, és az egyik úgyis belelógott.




5 megjegyzés:

  1. Ez aztán gyönyörű és alapos munka! Nagyon tetszik, hogy mindkét oldalon használható. És a középen levő kötő remek ötlet!:)

    VálaszTörlés
  2. Szuper lett!! Nagyon tetszik :)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szép lett! Szerettem volna már korábban is írni a családi kötelékekhez, de a böngészőm gyatra volt. Most írom tehát, hogy gyönyörűek a munkáid, nagyon tetszenek nekem. :) Ez a családi kötelék sor szívmelengető. A háromszéki mintát pedig szívből köszönöm, épp ma szerettem volna elkérni Tőled! :))

    VálaszTörlés
  4. Your bag and the pattern are beautiful. I let myself copy the pattern and hope to use it in one of my works. Thank you! Ewa

    VálaszTörlés
  5. Csodás!!!!Mit csodás! csodásnál remekebb!!!:)-Lázár Ervin után szabadon.
    Most végig fogom csemegézni a kincsestár blogodat.:)

    VálaszTörlés