Rendszeres olvasók

2010. december 1., szerda

December 1. - adventi naptár textildekupázsolva

Ma reggelre kikerült az adventi naptárunk az ajtóra. Napok óta erről beszéltek a gyerekek, nagyon várták már. Nálunk ma kezdődött el igazából az advent, mert nem könnyű megérteniük, hogy még nem is volt december vasárnap, mégis advent volt. Elmagyaráztam persze, de láttam én rajtuk, hogy nálunk nem gyertyával kezdődik, hanem adventi naptárral.
A szokásos naptárunk került ki, immár ötödjére. Én magam is meglepődtem, hogy már négy éve készítettem. A zacskókon azért már látszik, hogy többször volt gyerekkézben, de nem lesz másik. Nem is lenne erőm nekiállni megint 24 valamit varrni. Nagyon nagy munka. Hímezten én egyébként 24 képet is, de az csak tavaly lett készen. Idén lesz belőle egy nagy terítő, most azon dolgozgatok.





5 megjegyzés:

  1. nekem nagyon tetszik!! De nem értem hogyan készült :-(

    VálaszTörlés
  2. Azok a vidám kis manócskák oly kedvessé teszik a zsákocskákat! Nagy munka lehetett, nagyon tetszik! Mindennap találnak valami meglepit a gyerekek a dátumnak megfelelő zsákocskában, gondolom...

    VálaszTörlés
  3. Nagyon kedvesek!! :-)Valószínű szalvétáról dekupázsoltad, ugye?

    VálaszTörlés
  4. Nagyon cukik! nekem is vannak ilyen manós szalvettáim :)

    VálaszTörlés
  5. Igen, szalvétát dekupázsolok textilre. Csinálok egy képsorozatot, hogyan készül.
    Én nagyon szeretem ezeket a manókat, azóta is használom őket. Még üvegmatricát is festettem róla, valahol fönn is van a tavaly decemberi képek között.

    VálaszTörlés