Rendszeres olvasók

2012. július 25., szerda

Zsuzsanna-táska

Ugyan már mutattam róla egy kósza fotót a fesztiválos bejegyzésben, de most sokkal jobbakat és szebbeket mutogatok róla!
Ezek a képek már a Volt után készültek, vagyis egy alapos mosást követően. 5 nap alatt ugyanis olyan koszmennyiséget gyűjtöttem rá Sopronban, hogy még kicsit súrolnom is kellett. Persze ezen nincs mit csodálkozni, ha az emberlánya fesztiválon  fehér(-fekete) táskát hurcibál hőségben, esőben, porban, a többit már nem is merem mondani.....
A teszt egyébként jól sikerült. A tanulság annyi, hogy a magyar vásznak kopnak, bolyhosodnak. Erre figyelnem kell a jövőben.

Mérete: 44 x 31 cm
Anyagok: különféle pamutvásznak, len, újrahasznosított anyag, gomb
Hímzés: DMC 310 fonallal
Tűzés: fehér DMC-vel, két szállal
Belső zseben hímzés: fehér DMC két szálával, száröltéssel





Szívgyár: 12/47
Mérete: 4 x 3 cm



A cipzár:


Kifordítva, két jó nagy zsebbel:




Nagyon szeretem hordani, kényelmes a használata. És már sokan megdicsérték...

3 megjegyzés:

  1. Ez aztán a hozzád illő egyedi táska!

    VálaszTörlés
  2. Egyszerre vagány és elegáns és nőies, igazán klassz lett! Most én is táskavarrásra készülök, de még sohasem csináltam, így egy kicsit tartok tőle. Remélem össze tudom hozni, amit elképzeltem...

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm lányok! Én is úgy érzem, hogy ez a táska én vagyok.

    VálaszTörlés