Rendszeres olvasók

2009. október 12., hétfő

Párnák

Találtam pár régebbi képet általam vagy közreműködésemmel készült párnákról. Egyik se kiemelkedő munka, inkább a hozzájuk kapcsoló érzések fontosak nekem.

Ezt a kék-zöld párnát tavaly nyáron varrtam egy Miklós nevű kisfiúnak, aki akkor volt pár hónapos. 35*35 cm, pamutvásznakból készült, saját tervezés, kézzel tűzve perlé fonallal. Komoly használatban van azóta is - saját szememmel láttam!!!




A bordó csodát férjemnek böködtem 3 évvel ezelőtt szülinapjára, mivel párnamániás. Minimum 2-3 párna KELL neki egyszerre. Persze nem tiszteli őket, tömködi a feje alá, gyűri, nyomkodja, de végülis használati tárgyak, és nem mi vagyunk értük, hanem a párnák mi értünk!! Pamutvászonból és bordó tüllből készült, 50*60-as a mérete, perlé fonallal hímezve, saját rajz alapján.







Ennél a párnánál én csak "közreműködtem", ugyanis páran készítettük meglepetésként. Mindenki varrt egy 10*10-es szívet, elküldte nekem, én meg kreáltam belőle egy párnát. Többen nem tudnak varrni-hímezni, mégis bevállalták, ez volt benne a nagyszerű. Én a középső szivvel járultam hozzá. 50*50 cm a mérete. Irtózatos meglepetést okoztunk vele, nagyon szép emlék!!!




És végül a nagy KEDVENCEM!!!! De nem a külleme miatt. Ezen a párnán szoptattam a 3 gyerkőcömet, ezért ilyen kopott. Teljesen meghatódok a mai napig, ha ránézek. Ma már a gyerekszobát dísziti, több társával együtt. Ez volt az első sárga-kék darabom, utána minden ilyen lett a szobájukban. Készült így 3 nagyobb falvédő az ágyukba, kettő kisebb a falra, hálózsák, zoknitartó-zsákok, képek a falukra, stb. A  nagyobbik fiam születése után megéreztem, hogy ne csak kékek legyenek a dolgok, így mikor megszületett Panka, nem volt gond a fiús-lányos színek összehozásával. Ezeket még nem nagyon fényképeztük, pedig lassan kinövik a sárga-kék dizájnt. Ez a párna szintén 50*50 cm, a hímzések még perlével készültek.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése