Rendszeres olvasók

2010. január 12., kedd

Még mindig Karácsony

Varrtam még két párnát a családnak Karácsonyra.
A rózsaszín csodát egyik unokahúgomnak, aki 12 éves. A 14-es aidát mi festettük a kislányommal (neki is hímeztem belőle, azt is mutatom majd) rózsaszínre, DMC 107-es fonallal hímeztem, maradék rózsaszín-ciklámen-csilivili vásznakból varrtam. A mintát a Passione Ricamo oldalán találtam, letölthető minta: "Fairy Celebration III" Laura Gabutti Lattuada-tól. 40x40 cm-es. Nagyon örült neki, teljesen eltaláltam az ízlését. Tényleg elég tinilányos lett!



A másikat anyósomnak hímeztem, aki nagyon-nagy cicarajongó. Mindig fekete macskái vannak, így ez a fekete cicapáros is jó választás volt. Fehér aidára készült DMC 310-es fonallal, különböző vásznakból 40x40 cm-es méretben. A mintát Carole tervezte, aki szintén nagy macska-fan.



Végül két apróság a barátainknak. A házikó teljesen kézzel varrva.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése