Rendszeres olvasók

2012. július 28., szombat

Szülinapos játék XI. - napsütötte családi kötelék

Nálam időben (néha térben is) megkeveredtek a dolgok, mert Csilla szülinapja már réges régen volt, de babonából sokkal később kapta meg. Akkor még nem született meg ugyanis a harmadik kislánya, viszont családi köteléket kért tőlem. Nyilván nem hímzek ki "előre" egy gyerkőcöt, így eltolódott az egész. Utána meg én késlekedtem, de a lényeg, hogy már pár hete meg is kapta a csomagomat. Sárgás-narancsos árnyalatokban kellett gondolkodnom, ez lett belőle:

1. Családi kötelék
Palóc mintákat választottam, a fonalat én festettem hozzá.
Méret: 8 x 12 cm minden szív.
Hátulra virágos pamut került.

Szívgyár: 12/49-54





2. Képeslap


3. Kezdőbetűs táska
A betűk ugyanúgy DMC- minták (mint az előző 10 ajándékozotté), saját festésű fonalból. Pamutvásznakat használtam még.



Együtt a csomag:


Becsomagolva:

4 megjegyzés:

  1. Ha már gyár: mint a futószalag végén, úgy potyognak ki a kezed alól a szebbnél szebb szívek!

    VálaszTörlés
  2. Én meg nagyon nagyon szépet kaptam! Azt hiszem ilyen a környéken nincs senkinek....Azóta ugye olyan helyet találtam neki, hogy ha hozzánk jön valaki, akkor rögtön szembe találja magát vele!És eddig még mindig dicséretet kaptál érte,mert az alkotót ugye nem felejtem el megemliteni!!:-)))

    Itt is nagyon köszönöm!

    Hétfön indul neked egy csomagocska!:-)))

    VálaszTörlés
  3. Oh, it's pleasant orange color! Very nice hearts!

    VálaszTörlés