Rendszeres olvasók

2011. október 13., csütörtök

Szülinapos játék I.

Rita kitalált egy szuper szülinapos játékot. A lényege az, hogy mindenki küld a többi bloggerinának saját alkotást, így az aktuális ünnepelt RENGETEG kézzel készült ajándékot kap egyszerre. Hát ehhez a játékhoz azonnal csatlakoztam én is, mert lelki szemeim előtt rögtön millió szebbnél-szebb alkotás képe lebegett. Ráadásul sokféle kézműves játszik, szóval nagyszerű ez a játék. Annyian jelentkeztünk, hogy 3 csoportot hozott létre Rita, 15 ember került egy-egy csoportba. Én a kék csoporthoz tartozom, havonta egy, néha két ajándékot készítek. Az első kör már lezajlott, sőt, nyakunkon (holnap) a következő, így ideje már mutatnom, hogy mit készítettem Cseresznyevirág Veronikának. Akinek köszönöm még egyszer a türelmét, mivel én "csekély" 3 hét késéssel küldtem el neki a meglepetésemet. Mentségemre szolgál, hogy előre szóltam neki, pedig akkor még nem is sejtettem, hogy az egész szeptemberem borzalmas lesz. Veronika itt mutatta a blogján a csomagomat.
Mindenki ír magáról pár dolgot, hogy milyen színeket, tárgyakat, ízeket, formákat szeret. Veronika gyűjti az angyalkás használati tárgyakat, és kedveli a lilát. Ebből a párosításból születtek az ajándékaim.

1.
Kihímeztem nevének kezdőbetűjét:
Minta: DMC - Red classical sampler (ingyenes, ha klubtag vagy)
Anyag: saját festésű len, kb. 32 ct
Fonal: DMC
Méret: 44 x 51 öltés
Anyag: patchwork vászon
Pecsét: Inkadinkado - Mod Birthday (szilikonos, innen rendeltem)
gyöngy, lila zsinór (Kreatív Hobby)



2.
Angyalkás ajándékzacskó (benne csokik, teák)
Anyag: saját festésű len, patchwork vásznak
Pecsét: Stampendous - Angelica (innen)




3.
Játékszabály, hogy a képeslapnak is saját gyártásúnak kell lennie:





4.
Angyalkás szatyor
A pecsétes angyal úgy megtetszett, hogy kirajzoltam nagyobb méretben is. Száröltéssel hímeztem, gyöngyökkel díszítettem, patchwork anyagokkal kombináltam.





Nagyon szerettem hímezni ezeket az angyalkás ajándékokat, a lila amúgy is nagy kedvencem.





Holnap lesz Cinella szülinapja, az én csomagomat már megkapta. Nagyon izgulok, kíváncsi vagyok a nagy bontogatásra!

7 megjegyzés:

  1. Hű!!! Nem semmi! Veronika nagyon szerencsés!

    VálaszTörlés
  2. Nagyon sok szép dolgot készítettél! :)

    VálaszTörlés
  3. Hát ez nagyon kedves csomag. :) Nagyon jó ötlet volt ez az ajándékozósdi.

    VálaszTörlés
  4. Hatalmas ötlet ez a pecsét!
    Nagyon szép csomag, minden illik egymáshoz! :)))

    VálaszTörlés
  5. Zsuzsikám,ezt a pecsétet mibe mártod?
    Valami textilfestékbe?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ha van passzoló színem a textilfestékből, akkor azzal szoktam óvatosan bekenni a pecsétet. Ez a lila sima pecsételéshez való festékpárna volt, mert nagy valószínűség szerint nem kell mosni utána. De akril festékkel is próbáltam már, tökéletesen működött az is. A barnákat meg textilfilccel szoktam, de azt azért nem ajánlom, mert nagyon gyorsan szárad.

      Törlés