Rendszeres olvasók

2010. augusztus 3., kedd

Régi képek régi hímzésekről

No nem nagyon régiek, csak 8 évvel ezelőttiek. A múlt héten kezembe akadt pár régebbi fotó, köztük találtam ezeket. 2002. decemberében lefényképeztem az akkor készült ajándékaimat. Olyan sok mindent hímeztem-varrtam az elmúlt 25 évben, és szinte semmiről nincs fotó, 2002. decemberéig. Utána már néhányat megörökítettem, mintha csak egy leendő blogban gondolkodtam volna. Pedig hol volt még akkor blog?! Én még 2 éve se nagyon hallottam róla. A fényképek elég rosszminőségűek, de legalább vannak. Nekem a 2002-es év nagyon sokat jelent, és ezek a képek visszahoztak sok-sok érzést bennem. Novemberben fogant Petike, Szenteste megkérték a kezemet, szóval csodálatos évvége volt! Kicsit el is érzékenyültem...
Azon a karácsonyon hímzett törölközőket kaptak családtagjaink, a gyerekek még szütyőket, párnákat. És saját készítésű szappanokat tettem bele.




Ez a törölköző barátnőm kisfiának készült:


Ezek pedig keresztlányomnak:

És még most is az ágyán van a párna, 8 év használat után ilyen állapotban:



3 megjegyzés:

  1. Nice to meet you! My father was Hungarian and I have a daughter we adopted from Hungary (14 years ago...she is now 15).

    I wish I could read Hungarian, as your blog looks like a place I'd love to learn from.

    God bless you and your family- and that creative spirit He has given to you.

    Kimmi (Kiss)
    mama to 8
    one homemade and 7 adopted

    VálaszTörlés
  2. Love the happy colors!! I am your colour swap partner. would love to hear from you! :o)

    VálaszTörlés
  3. Can you please email me ..... I hope you are ok... Hugs Lisa

    VálaszTörlés