Rendszeres olvasók

2012. június 20., szerda

Szivárványos "anya-lánya" Kiri kendő (II-III.)

Anya-lánya kendő, mivel ugyanazt kötöttem meg Panninak és magamnak. Volt is rajtunk egyszerre, mindketten élveztük. Sok elismerést bezsebeltünk, nagyon vidám kendő. Ez is olyan, mint a japán virágos: már a színeitől jobb kedved lesz!
És nagyon büszke vagyok Pannira, mert a barátnőjének adta a sajátját, önzetlenül. Mondtam, hogy kötök neki helyette egy újat, így lesz "legjobb barátnő" kendő is!!!  Sajnos, a kettőt együtt nem fotóztam, majd ha meglesz a harmadik is, pótoljuk!
A zöld-sárga Kirit itt mutattam.

Minta: Kiri (itt), 14- szer, ill. 8-szor ismételve a középső mintát
Fonal: Kauni, 100% gyapjú, 100g/800m
Méret: 164 x 73 cm (A Panniét Csengéjét nem mértem le)
Súly: kb. 100 - 110 g
Tű: 3,5 körkötőtű







Játék a színekkel:







Egy régi kép a két lányról:


4 megjegyzés:

  1. Vidám, szép színek gyönyörű kendő(k)!

    VálaszTörlés
  2. Ó, ez a kendő valami csodálatos!
    A lányom meglátta és azt mondta vegyek ilyen kendőt neki, ha tudok! Én meg felvilágosítottam, hogy nem eladó... :-)
    Olyan édes volt, ahogy lelkesen áradozott róla...!

    Én azt hiszem sosem fogok tudni így kötni, úgyhogy valószínűleg sosem lesz ilyen kendőnk (hacsak nem köt nekünk valaki megbízásból)...
    De odáig vagyok a szivárványosodért! :-)))

    VálaszTörlés
  3. Nagyon jól néz ki. Magáért a fonalgombócért tuti nem nyúltam volna oda a boltban, de a végeredményt látva hatalmas baki lenne.

    VálaszTörlés
  4. Köszönöm lányok!
    Nagyon csalóka ez a színes fonal. Mikor megvettem felgombolyítás nélkül, kicsit csalódott voltam. Néztem, és arra gondoltam, hogy ez ízléstelen, tiritarka. Aztán felgombolyítottam, és rájöttem, hogy hosszan vannak benne a színek, tehát lehet vele valamit kezdeni. A kendőn kívül elkezdtem belőle egy táskát is horgolni, szépen kiadja ott is a szivárványt.
    Ez a minta amúgy nem nehéz, én bátran ajánlom kezdőknek is. Megvan magyarul is, segítek, ha kell.
    Krizantám - megbízáson gondolkodom, szeretnék előrelépni ebben az ügyben. Szólok, ha határoztam!!!!!

    VálaszTörlés