Rendszeres olvasók

2011. június 29., szerda

Családi kötelék

Újabb családi kötelék készült. Az előzőt itt mutattam. Most egy kockás anyagot választottam a hátuljára, mert nemcsak szíveket varrtam nekik, hanem még egy meglepetést. És ez a kockás anyag (meg a minta) kapcsolja össze a két ajándékot. A fonalat fekete-bordóra festettem, a lenvásznat megint teával antikoltam.



Család-szív
Megint Renato Parolin mintarészlet, mert ez már jól bevált. Lassan fejből tudom hímezni.



Ember-szív
Eredetileg ebből nő ki az asszony-szív tulipánja, vagyis tényleg egymáshoz tartoznak.


Asszony-szív
Ugyanaz a háromszéki tulipán, mint a múltkori Krisztánál.




2 gyerek-szív
Lengyel Györgyi könyvében találtam sormintákat. Abból választottam a szarvast, meg a madárkákat.




Ilyen a hátulja:


Egyben, fellógatva:


A háromszéki madaras mintakendő, ebből készült a másik ajándék. Holnap mutatom.


Kedves Manka!
Itt válaszolok, mert nem tudok magamhoz megjegyzést írni. Meg még sokatokhoz.
Nyugodtan használj minden ötletet, amit ide felteszek. Én is máshonnan vettem a családi kötelék ötletét, szerintem ezzel nincs semmi gond. Ha csak magamnak akarnám, nem tenném ki a blogra. Segítek a mintában is, ha ezekkel szeretnéd te is!!

4 megjegyzés:

  1. Nagyon tetszik :))

    Szeretném ellopni az ötletet és egyszer egy saját családi szívköteléket hímezni .Megengeded?

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szépek lettek, az előzőek is tetszettek.

    VálaszTörlés
  3. Én is tisztelettel elkérném az ötletet a saját családi szívkötelékemhez.

    VálaszTörlés
  4. Azt hiszem egyszer én is elkészíteném a szívecskéket a saját családunknak. Köszönöm, hogy megmutattad!

    VálaszTörlés